Projektek
Álláshirdetések - GINOP PLUSZ-3.2.3-24-2024-00072 sz. projekt, Általános Fogyasztási Szövetkezetek és Kereskedelmi Társaságok Országos Szövetsége
2024. 10. 31. 11:58:00 Az Általános Fogyasztási Szövetkezetek és Kereskedelmi Társaságok Országos Szövetsége (továbbiakban: ÁFEOSZ-COOP Szövetség) keresi új munkavállalóit a GINOP PLUSZ-3.2.3-24-2024-00072 számú projektjéhez az alábbiakban felsorolt pozíciókra rész és teljes munkaidős foglalkoztatás keretében.
KÉPZÉSSZERVEZŐ
Munkaidő: 20 óra/hét részmunkaidő
Feladatok:
- az érdekképviselet és a tagszervezet vonatkozásában a képzési igények, az egyéni és szervezeti szükségletek felmérése;
- az emberierőforrás-fejlesztési célok kijelölése, a tanulási folyamat eredményeinek értékelése;
- az oktatási/képzési anyagok és segédanyagok, pl. kézikönyvek, vizuális segédanyagok, on-line tanító programok, bemutató modellek és kiegészítő képzési referenciaanyagok elkészítése és továbbfejlesztése;
- az egyéni és csoportos képzési és fejlesztési programok, tréningek megtervezése, összehangolása, ütemezése és levezetése, a szakmai megbeszélések (workshopok), ülések, bemutatók és konferenciák levezetése, azok munkájának segítése;
- kapcsolattartás külső képzési szolgáltatókkal különleges képzési és fejlesztési programok megszervezése érdekében;
- a belső és külső képzési és fejlesztési tevékenységek ösztönzése, a képző/fejlesztő munka elősegítésével kapcsolatos tevékenységek értékelése;
- a belső és külső képzés minőségének és hatékonyságának figyelemmel kisérése, mérése és folyamatos értékelése, valamint a képzési célok, módszerek és az elérni kívánt eredmények felülvizsgálata és szükség szerinti módosítása;
- a különböző témák és rendszerek jobb megértését szolgáló háttéranyagok gyűjtése, tanulmányozása és kutatása.
ÜZLETVITELI TANÁCSADÓ
Munkaidő: 20 óra/hét részmunkaidő
Feladatok:
- a tagszervezetek számára a felmerült fejlesztési igényekhez igazodva üzleti tervek véleményezése;
- hitel, biztosítási, befektetési lehetőségekről tájékoztatás nyújtása;
- az érdekképviseleti szervezet vezetői számára a kapcsolódó lehetőségekről folyamatos tájékoztatás, riportok készítése;
- folyamatos kapcsolattartás a tagszervezeti ügyfelekkel;
- a kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, belső kapcsolattartás, folyamatkontrolling;
- kapcsolódó szakmai rendezvényeken történő részvétel;
- segítségnyújtás a tervezésben, szervezésben, a hatékonyság elősegítése és ellenőrzése.
TAGSZERVEZETI ADÓTANÁCSADÓ
Munkaidő: 20 óra/hét részmunkaidő
Feladatok:
- minden adózással, adó jellegű kötelezettséggel, illetékekkel, adó visszatérítési igénnyel kapcsolatos tanácsadás a tagszervezetek számára;
- adó jellegű kötelezettségek teljesítésében és jogok érvényesítésében való tájékoztatás;
- gazdálkodási fejlesztésre vonatkozó javaslatok készítése a tagszervezetek számára;
- a tagszervezetekkel történő folyamatos kapcsolattartás;
- kapcsolódó szakmai rendezvényeken történő részvétel;
- az érdekképviseleti szervezet vezetői számára a kapcsolódó lehetőségekről folyamatos tájékoztatás, riportok készítése.
INFORMATIKAI TANÁCSADÓ
Munkaidő: 20 óra/hét részmunkaidő
Feladatok:
- konzultáció útján a tagszervezetek igényeinek dokumentálása, specifikálása;
- igény esetén új, illetve meglévő üzleti folyamatok, kialakult munkamódszerek felmérése;
- a nem hatékony területek felismerése, optimálisabb, hatékonyabb működésre új folyamatjavaslatok, rendszerfunkcionalitások ajánlása;
- munkáltató igénye esetén funkcionális specifikáció készítése a fejlesztők részére.
IRODAI ASSZISZTENS
Munkaidő: 20 óra/hét részmunkaidő
Feladatok:
- általános és adott szakterülethez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése;
- számítógépes adatbeviteli feladatok végzése; írásbeli dokumentumok szerkesztése;
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
- határidők nyomon követése, betartása;
- korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
- ügyfélmegkeresések továbbítása;
- beszámolás a vezetőnek.
TAGSZERVEZETI PÁLYÁZATI TANÁCSADÓ
Munkaidő: 40 óra/hét teljes munkaidő
Feladatok:
- a tagszervezetek számára folyamatos pályázatfigyelés;
- a tagszervezetek számára elérhető pályázati lehetőségek felkutatása, azok közvetítése a potenciális pályázók számára;
- a kialakult tagszervezeti pályázati lehetőségek igény szerinti folyamat követése, tanácsadás a benyújtási és megvalósítási fázisban felmerülő kérdésekben
- az érdekképviseleti szervezet vezetői számára a tagszervezetek pályázati lehetőségeiről folyamatos tájékoztatás, riportok készítése;
- folyamatos kapcsolattartás a tagszervezeti ügyfelekkel;
- pályázati tájékoztatókon való részvétel.
MARKETING ÉS PR ÜGYINTÉZŐ
Munkaidő: 40 óra/hét teljes munkaidő
Feladatok:
- kommunikációs tervezés, stratégiai, tanácsadói anyagok készítése;
- felkészítő anyagok készítése interjúkhoz vagy más szereplésekhez;
- sajtókapcsolatok, médiamegkeresések kezelése;
- sajtóanyagok készítése, sajtóesemények szervezése, sajtómegjelenések értékelése, sajtótanácsadás;
- on-line kommunikációs feladatok elvégzése, weblap tartalomszerkesztése, új web-kommunikációs csatornák tervezése, fejlesztése;
- általános kommunikációs tanácsadás;
- kommunikációs eszközök (nyomtatványok, fotók, filmek stb.) készíttetése, gondoskodás szakszerű terjesztésükről;
- nyilvántartások vezetése és címlisták, adatbázisok kezelése;
- reklámok, bemutatók, akciók szervezése;
- protokoll-lista, illetve címlista összeállítása.
PÉNZÜGYI MUNKATÁRS
Munkaidő: 40 óra/hét teljes munkaidő
Feladatok:
- pénzügyi, adó- és vámnyilvántartások vezetése, bejövő és kimenő számlák nyilvántartása, egyeztetése;
- pénzügyi tervezés előkészítése, számla likviditációval kapcsolatos feladatok ellátása;
- adat- és titokvédelemmel kapcsolatos jogszabályok, utasítások betartása;
- új vagy lemondott biztosítások-, kárigények-, biztosítási feltételek- és kifizetések feldolgozása;
- statisztikai vagy biztosítási statisztikai adatok gyűjtése és összeállítása szokásos vagy speciális információs források alapján;
- végösszegek, átlagok, százalékok és egyéb adatok kiszámítása és prezentálása az előírt táblázatos formában;
- pénzügyi dokumentumok összeállítása és kamatok, illetve jutalékok és befizetendő illetékek kiszámítása.
Amit kínálunk/nyújtunk:
- modern, dinamikus munkakörnyezet;
- folyamatos szakmai fejlődés, továbbképzés;
- széles körű tapasztalatszerzési lehetőség;
- személyes megbecsülés;
- munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása.
Munkavégzés helye: Országos
Foglalkozás jellege: Határozott idejű munkaviszony
Jelentkezés módja:
Az aláírt önéletrajzokat, a megpályázni kívánt munkakör megnevezésével az afeosz@afeosz.hu e-mail címre lehet megküldeni vagy személyesen az ÁFEOSZ-COOP Szövetség Titkárságán leadni (új címünkön: 1097 Budapest, Albert Flórián út 10. IV. emelet)
A munkakör betöltésének várható kezdő időpontja: 2024. november-december.