qt8gt0bxhw|2000FDD1FF3C|AfeoszWeb|WebPageMaster|PageContent|0xfcfff06f0a000000cd00000001000f00

Projektek

Álláshirdetések - GINOP PLUSZ-3.2.3-24-2024-00072 sz. projekt, Általános Fogyasztási Szövetkezetek és Kereskedelmi Társaságok Országos Szövetsége

2024. 10. 31. 11:58:00

Az Általános Fogyasztási Szövetkezetek és Kereskedelmi Társaságok Országos Szövetsége (továbbiakban: ÁFEOSZ-COOP Szövetség) keresi új munkavállalóit a GINOP PLUSZ-3.2.3-24-2024-00072 számú projektjéhez az alábbiakban felsorolt pozíciókra rész és teljes munkaidős foglalkoztatás keretében.

KÉPZÉSSZERVEZŐ

Munkaidő: 20 óra/hét részmunkaidő
Feladatok:

  • az érdekképviselet és a tagszervezet vonatkozásában a képzési igények, az egyéni és szervezeti szükségletek felmérése;
  • az emberierőforrás-fejlesztési célok kijelölése, a tanulási folyamat eredményeinek értékelése;
  • az oktatási/képzési anyagok és segédanyagok, pl. kézikönyvek, vizuális segédanyagok, on-line tanító programok, bemutató modellek és kiegészítő képzési referenciaanyagok elkészítése és továbbfejlesztése;
  • az egyéni és csoportos képzési és fejlesztési programok, tréningek megtervezése, összehangolása, ütemezése és levezetése, a szakmai megbeszélések (workshopok), ülések, bemutatók és konferenciák levezetése, azok munkájának segítése;
  • kapcsolattartás külső képzési szolgáltatókkal különleges képzési és fejlesztési programok megszervezése érdekében;
  • a belső és külső képzési és fejlesztési tevékenységek ösztönzése, a képző/fejlesztő munka elősegítésével kapcsolatos tevékenységek értékelése;
  • a belső és külső képzés minőségének és hatékonyságának figyelemmel kisérése, mérése és folyamatos értékelése, valamint a képzési célok, módszerek és az elérni kívánt eredmények felülvizsgálata és szükség szerinti módosítása;
  • a különböző témák és rendszerek jobb megértését szolgáló háttéranyagok gyűjtése, tanulmányozása és kutatása.

ÜZLETVITELI TANÁCSADÓ

Munkaidő: 20 óra/hét részmunkaidő
Feladatok:

  • a tagszervezetek számára a felmerült fejlesztési igényekhez igazodva üzleti tervek véleményezése;
  • hitel, biztosítási, befektetési lehetőségekről tájékoztatás nyújtása;
  • az érdekképviseleti szervezet vezetői számára a kapcsolódó lehetőségekről folyamatos tájékoztatás, riportok készítése;
  • folyamatos kapcsolattartás a tagszervezeti ügyfelekkel;
  • a kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, belső kapcsolattartás, folyamatkontrolling;
  • kapcsolódó szakmai rendezvényeken történő részvétel;
  • segítségnyújtás a tervezésben, szervezésben, a hatékonyság elősegítése és ellenőrzése.

TAGSZERVEZETI ADÓTANÁCSADÓ

Munkaidő: 20 óra/hét részmunkaidő
Feladatok:

  • minden adózással, adó jellegű kötelezettséggel, illetékekkel, adó visszatérítési igénnyel kapcsolatos tanácsadás a tagszervezetek számára;
  • adó jellegű kötelezettségek teljesítésében és jogok érvényesítésében való tájékoztatás;
  • gazdálkodási fejlesztésre vonatkozó javaslatok készítése a tagszervezetek számára;
  • a tagszervezetekkel történő folyamatos kapcsolattartás;
  • kapcsolódó szakmai rendezvényeken történő részvétel;
  • az érdekképviseleti szervezet vezetői számára a kapcsolódó lehetőségekről folyamatos tájékoztatás, riportok készítése.

INFORMATIKAI TANÁCSADÓ

Munkaidő: 20 óra/hét részmunkaidő
Feladatok:

  • konzultáció útján a tagszervezetek igényeinek dokumentálása, specifikálása;
  • igény esetén új, illetve meglévő üzleti folyamatok, kialakult munkamódszerek felmérése;
  • a nem hatékony területek felismerése, optimálisabb, hatékonyabb működésre új folyamatjavaslatok, rendszerfunkcionalitások ajánlása;
  • munkáltató igénye esetén funkcionális specifikáció készítése a fejlesztők részére.

IRODAI ASSZISZTENS

Munkaidő: 20 óra/hét részmunkaidő
Feladatok:

  • általános és adott szakterülethez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése;
  • számítógépes adatbeviteli feladatok végzése; írásbeli dokumentumok szerkesztése;
  • iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
  • határidők nyomon követése, betartása;
  • korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
  • ügyfélmegkeresések továbbítása;
  • beszámolás a vezetőnek.

TAGSZERVEZETI PÁLYÁZATI TANÁCSADÓ

Munkaidő: 40 óra/hét teljes munkaidő
Feladatok:

  • a tagszervezetek számára folyamatos pályázatfigyelés;
  • a tagszervezetek számára elérhető pályázati lehetőségek felkutatása, azok közvetítése a potenciális pályázók számára;
  • a kialakult tagszervezeti pályázati lehetőségek igény szerinti folyamat követése, tanácsadás a benyújtási és megvalósítási fázisban felmerülő kérdésekben
  • az érdekképviseleti szervezet vezetői számára a tagszervezetek pályázati lehetőségeiről folyamatos tájékoztatás, riportok készítése;
  • folyamatos kapcsolattartás a tagszervezeti ügyfelekkel;
  • pályázati tájékoztatókon való részvétel.

MARKETING ÉS PR ÜGYINTÉZŐ

Munkaidő: 40 óra/hét teljes munkaidő
Feladatok:

  • kommunikációs tervezés, stratégiai, tanácsadói anyagok készítése;
  • felkészítő anyagok készítése interjúkhoz vagy más szereplésekhez;
  • sajtókapcsolatok, médiamegkeresések kezelése;
  • sajtóanyagok készítése, sajtóesemények szervezése, sajtómegjelenések értékelése, sajtótanácsadás;
  • on-line kommunikációs feladatok elvégzése, weblap tartalomszerkesztése, új web-kommunikációs csatornák tervezése, fejlesztése;
  • általános kommunikációs tanácsadás;
  • kommunikációs eszközök (nyomtatványok, fotók, filmek stb.) készíttetése, gondoskodás szakszerű terjesztésükről;
  • nyilvántartások vezetése és címlisták, adatbázisok kezelése;
  • reklámok, bemutatók, akciók szervezése;
  • protokoll-lista, illetve címlista összeállítása.

PÉNZÜGYI MUNKATÁRS

Munkaidő: 40 óra/hét teljes munkaidő
Feladatok:

  • pénzügyi, adó- és vámnyilvántartások vezetése, bejövő és kimenő számlák nyilvántartása, egyeztetése;
  • pénzügyi tervezés előkészítése, számla likviditációval kapcsolatos feladatok ellátása;
  • adat- és titokvédelemmel kapcsolatos jogszabályok, utasítások betartása;
  • új vagy lemondott biztosítások-, kárigények-, biztosítási feltételek- és kifizetések feldolgozása;
  • statisztikai vagy biztosítási statisztikai adatok gyűjtése és összeállítása szokásos vagy speciális információs források alapján;
  • végösszegek, átlagok, százalékok és egyéb adatok kiszámítása és prezentálása az előírt táblázatos formában;
  • pénzügyi dokumentumok összeállítása és kamatok, illetve jutalékok és befizetendő illetékek kiszámítása.

Amit kínálunk/nyújtunk:

  • modern, dinamikus munkakörnyezet;
  • folyamatos szakmai fejlődés, továbbképzés;
  • széles körű tapasztalatszerzési lehetőség;
  • személyes megbecsülés;
  • munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása.

Munkavégzés helye: Országos

Foglalkozás jellege: Határozott idejű munkaviszony

Jelentkezés módja:
Az aláírt önéletrajzokat, a megpályázni kívánt munkakör megnevezésével az afeosz@afeosz.hu e-mail címre lehet megküldeni vagy személyesen az ÁFEOSZ-COOP Szövetség Titkárságán leadni (új címünkön: 1097 Budapest, Albert Flórián út 10. IV. emelet)

A munkakör betöltésének várható kezdő időpontja: 2024. november-december.